luni, 13 iunie 2016

La cine apelam pentru transfer privat aeroport

Încă de când m-am căsătorit am discutat cu soția mea să ne cumpărăm o mașină. Eram o pereche de tineri foarte activi, care își doreau săvadă lumea și ce mod mai bun de a face asta, decât în propria mașină? Ei bine planurile ne-au fost date peste cap de absența banilor.Mașinile nu sunt tocmai ieftine și mai există și atât de multe lucruri de plătit pentru ele. Nu ne-am fi permis. O dată cu aceste planuri s-a dus și ideea de a face excursii peste tot în țară. Nu ne-a plăcut să fim prezați de timp, săne impună cineva să plecăm în ziua X la ora Y.
Atunci când fata noastră s-a întors noaptea din Germania a trebuit săîi găsim un mijloc de transport până acasă. La ora aia nu erau autobuze sau microbuze ale statului și nici nu putea aștepta până dimineața. Fără să vrem am dat peste o firmă care se ocupă cu transfer privat aeroport, cu ajutorul lor fata noastră a ajuns mult mai repede acasă.
Spre norocul nostru ea a început să caute mai multe informații despre această firmă și a descoperit că ea se ocupă și cu închirieri de mașini. Era ca și cum toate planurile noastre se întorceau, ca și cum la capătul tunelului exista o nouă luminiță și noi puteam în sfârșit sărespirăm ușurați.

Am luat aproape imediat legătura cu ei pentru a afla cum se procedeazăla inchirieri auto Suceava, ne-au pus la dispoziție toate detaliile și au reușit să ne cucerească. Nu îmi vine să cred că nu am știut până acum de această metodă. Ne costăși mai puțin și pe deasupra avem mereu aproape o mașină în cazulîn care ne decidem să facem o excursie. Desigur trebuie să vorbim cu firma pentru a putea închiria mașina potrivită, dar asta nu este chiar o problemă greu de rezolvat.

2 comentarii: